Nieuws 2023

Scroll naar beneden of ga naar onze Facebook- of Instagrampagina om het laatste nieuws over Stichting Hanne te lezen.

december 2023

Dit jaar opnieuw een prachtige opbrengst met de kerstkaartenactie ????.
Iedereen die besteld heeft enorm bedankt hiervoor!
.
Natuurlijk ook een enorme dankjewel voor iedereen die hier vrijwillig aan heeft bijgedragen. Natuurlijk gaat alle opbrengst naar onze memoryboxen!

29 november 2023

andaag 51 memoryboxen klaargezet en verstuurd voor het Juliana Kinderziekenhuis????

22 november 2023

Memoryboxen Stichting Hanne nu ook in Rijnstate.

Na een fijne online kennismaking stuurden wij begin november 36 memoryboxen op naar het Rijnstate in Arnhem.

Ouders ontvangen daar nu ook een memorybox bij het verlies van hun kindje.

11 november 2023

Inmiddels doneren wij memoryboxen aan 9 ziekenhuizen in Nederland en België.

4 november 2023

Onlangs een fijne online kennismaking gehad met Rijnstate en vandaag 36 memoryboxen opgestuurd.

Weer een ziekenhuis erbij dat ouders nog beter kan helpen om tastbare herinneringen te maken na het overlijden van hun kindje ❤️????

31 oktober 2023

Liefdevolle kerstkaartenset
.
Dit jaar organiseert Stichting Hanne voor de 4e keer een kerstkaartenactie.

9 oktober 2023

Gisteren was het weer zo ver, onze jaarlijkse vrijwilligersmiddag vond plaats.

Elk jaar bedanken wij onze haak- en breidames met een leuke middag.

Zoals elk jaar was er weer lekkers van Bakkerij Schot

Daarna verrasten wij onze dames met een cadeauspel gesponsord door o.a. @casaterneuzen @spfishterneuzen
@auboudoir16
@vliegendehollanderterneuzen
De Carlton

Tussendoor waren er natuurlijk ook wijn en hapjes maar die zijn we vergeten op de foto te zetten ????.

Ik werd zelf ook nog verrast met een prachtige bos bloemen> dankjewel oma's????????????

6 oktober 2023

Baby Loss Awareness Week 2023

Van 9 t/m 15 oktober vindt de Baby Loss Awareness Week weer plaats.

Deze week heeft als doel meer bewustzijn omtrent babysterfte te creëren.

Door tijdens deze week over de gevoelens die hier bij komen kijken te schrijven kunnen we meer begrip creëren. Door 7 onderwerpen voor te stellen helpen we naasten hiermee op weg.

2 oktober 2023

Vanavond 12 dozen klaargezet voor @viecuri

29 augustus 2023

Afgelopen zondag stonden wij op de Mosselfeesten in Philippine met Stichting Hanne Verkoopt en mochten wij ruim €120 ophalen voor Stichting Hanne.

25 juli 2023

Vandaag bracht Ingeborg nieuwe memoryboxen naar de Honte Terneuzen.

7 juni 2023

Vandaag memoryboxen klaargezet voor het Bravis.

4 juni 2023

Afgelopen week hebben wij opnieuw 15 memoryboxen klaargezet en verzonden naar het Elkerliek om ouders te steunen die hun baby verliezen.

12 mei 2023

Opbrengst Moederdagarmbandjes

Bedankt voor jullie bestellingen.

De opbrengst van de Moederdagarmbandjes was €216

16 april 2023

Moederdagarmbandjes

Wil jij aankomende Moederdag een mama of iemand die een mama moet missen laten weten dat je aan ze denkt, dat je trots op ze bent, dat je ze lief vindt .......................

Bij Stichting Hanne kun je nu mooie armbandjes, gemaakt van RVS, bestellen.

9 maart 2023

Morgen gaan er weer nieuwe dozen op de post naar het Geboortecentrum Noord-Limburg.

7 maart 2023

Vandaag een hele fijne eerste kennismaking gehad bij Ziekenhuis Gelderse Vallei en daarna gelijk dozen achter gelaten zodat ouders daar na het verlies van hun baby voortaan ook een memorybox van Stichting Hanne krijgen.

13 februari 2023

Ons jaarverslag 2022 staat online.

Klik hier om het te lezen.

5 januari 2023

29 december 2022 werd er voor Stichting Hanne maar liefst €681.41 opgehaald bij het oliebollentoernooi van VNLS-SPORT. Enorm bedankt voor alle donaties! Wat een prachtig bedrag.

Lees het nieuws van 2022 hier.

Lees het nieuws van 2021 hier.

Lees het nieuws van voor 2021 hier.