De inhoud van onze memoryboxen:

Elke formaat memorybox is er in 3 kleuren: groen, roze en blauw

Er zijn 3 formaten:

De kleine memorybox

Bevat o.a. een dekentje van 30cm x 30cm.

De middel memorybox

Bevat o.a. een dekentje van 50cm x 50cm.

De grote memorybox

Bevat o.a. een dekentje van 65cm x 65cm.

Onze memorybox bestaat uit:

Een dagboekje:

Waarin ouders hun gedachten kunnen opschrijven en herinneringen kunnen bewaren. Ze later terug lezen kan ouders soms helpen om wat orde te scheppen in alle chaos en te zorgen dat ze niks uit de tijd met hun kindje vergeten.

Een dekentje:

Om het kindje in te wikkelen of mee toe te dekken. Ouders kunnen het dekentje bij hun kindje laten wanneer ze afscheid nemen of mee naar huis nemen als tastbare herinnering aan hun kindje. De dekentjes maken we in 3 verschillende maten afhankelijk van de zwangerschapsduur.

2 knuffelolifantjes:

Zo kunnen ouders er één bij hun kindje laten en één mee naar huis nemen.

2 armbandjes:

In een groot en klein formaat. Het kleinste armbandje is door aan de touwtjes te trekken makkelijk te verkleinen tot zo’n 2 cm doorsnee.

Wanneer het kindje te klein of fragiel is voor het armbandje dan kunnen ouders het bv. ook bewaren voor een broertje of zusje van hem of haar. Of ze kunnen het bij het kindje neerleggen in het bedje en later eventueel mee naar huis nemen.

Wanneer ouders twijfelen of ze hun kindje een armbandje aan kunnen doen dan kunnen ze dit natuurlijk overleggen met de zorg.

Een waxinelichthouder:

Zodat ouders een kaarsje kunnen branden voor hun kindje. Het kan fijn zijn om dit later nog vaker te doen ter nagedachtenis.

Een informatieboekje

Hierin vinden ouders tips en informatie over zaken waarover je als ouders ongewenst moet nadenken. Deze kunnen helpen om keuzes weloverwogen te maken. Ouders moeten hierdoor minder lang naar informatie zoeken en zullen hierdoor minder kostbare tijd met hun kindje verliezen. Klik hier om het te bekijken.

Wanneer  ouders vinden dat zich in de memorybox artikelen bevinden die ze liever niet willen ontvangen of die ze niet willen gebruiken, dan kunnen ze dit aan de zorg aangeven. Zij zullen deze dan aan ons terugschenken.