Sponsoren

Natuurlijk is Stichting Hanne niet mogelijk zonder sponsoren. Hieronder vindt u een overzicht van ieder die onze stichting sponsort. Voor ons bijzondere doel wilden zij zich inzetten. Wanneer uw merk, bedrijf of organisatie ons ook zou willen steunen, eenmalig of structureel, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen; klik daarvoor hier.

Notaris Stolker

Notaris Stolker hielp ons kosteloos met het officieel vastleggen van Stichting Hanne.

Laveto

Laveto ontwierp en programmeerde kosteloos deze mooie website voor ons.

Nelleke Goethals Photography

Nelleke Goethals Photography verzorgde kosteloos de foto's voor onze website.

Veritas

In maart 2018 schonken zij ons 2 grote tassen vol garen om onze memoryboxen te vullen met olifantjes en dekentjes. De kleuren en soort garen mochten we zelf uitkiezen. Ook hebben we nog een aantal mooie kraaltjes voor onze armbandjes mee mogen nemen.

In augustus 2018 ontvingen wij wederom een prachtige donatie van Veritas in de vorm van cadeaubonnen die wij kunnen besteden in hun winkels of webshop.

Pretty Pretty Beads

Pretty Pretty Beads schenkt ons de materialen voor alle armbandjes in onze memoryboxen.

Kado & Co

Kado & Co schonkt ons de eerste theelichthouders voor in de memoryboxen. Zij sponsort nu de stickers en plaatst deze voor ons op de glaasjes.

Studio Brandnewday

Studio Brandnewday verzorgt kosteloos het grafisch ontwerp voor Stichting Hanne, o.a. het logo en het ontwerp voor de memoryboxstickers.

Hobbii

Hobbii schenkt ons elke kwartaal een zak restgaren voor dekentjes en olifantjes.

Dots&Zo

Vanaf augustus 2018 maakt Dots&Zo, tegen een vergoeding van de materiaalkosten, voor ons de dagboekstickers.

Made by Melissa

Made by Melissa schonk ons de eerste 10 dagboekjes voor in onze memoryboxen. Voor de volgende dozen heeft zij de stickers geschonken tot augustus 2018. In goed overleg, vanwege de groeiende aantallen, hebben wij toen besloten met een leverancier hier in de buurt verder te gaan.

Yarn and Colors

Yarn and Colors schonk ons garen om 10 memoryboxen te kunnen vullen met knuffeltjes en dekentjes.

Drukkerij Polka Print

Drukkerij Polka Print heeft de stickers voor onze eerste 10 dozen gesponsord. Ons verdere drukwerk verzorgen ze tegen een gereduceerd tarief.

Wij willen iedereen die Stichting Hanne steunt hartelijk danken!!