Kaartjes

www.studio-bitterzoet.nl

"Daar waar het leven begint en eindigt zijn de tranen bitter en zoet tegelijk. Leny van Studio Bitterzoet maakt kaartontwerpen die bijdragen aan de uiting van trots, liefde en erkenning die worden ervaren bij een geboorte en/of overlijden. Kies een kaartje uit de collectie en maak het zelf helemaal naar wens via de online editor. Ga naar www.studio-bitterzoet.nl voor meer informatie, de collectie of een kaartontwerp op maat."

www.hetuilennestje.nl

"Wij helpen je graag aan een prachtig kaartje voor jouw kindje, zodat hij of zij nooit vergeten zal worden.

Het is mogelijk om iedere kaart uit onze collectie door ons te laten veranderen naar een rouwkaart.
Ook kunnen wij rouwkaarten geheel naar wens ontwerpen.

Vraag naar de mogelijkheden via: info@hetuilennestje.nl ."

www.JilleJille.nl

"Voor mooie eigentijdse kaartjes voor een afscheid, omdat niet elk begin goed gaat.

Speciaal voor deze heel moeilijke gebeurtenis zijn er deze rouwkaartjes voor kinderen, want je kindje is er, en heeft voor altijd een plaatsje in je hart gekregen.
Wil je graag iets veranderen aan een ontwerp van een kaartje? Dan kun je dat eenvoudig zelf doen op onze site. Vind je dat lastig of heb je vragen, neem dan gerust even contact met ons op, de gewenste wijzigingen in de kaartjes kunnen we kosteloos voor jullie maken. "

Ken of ben jij een bedrijf dat niet in dit overzicht mag ontbreken? Neem dan contact met ons op.