Fotografie:

www.stichtingstill.nl

"Still Fotografie biedt kosteloos een fotoreportage aan aan familie van zieke, stervende of overleden baby’s vanaf het 2e trimester van de zwangerschap.

De fotografie vindt plaats in de ziekenhuizen en op andere locaties, zoals in de thuisomgeving en in sommige gevallen in de studio in Hardenberg."

www.makeamemory.nl

"Stichting Make a Memory fotografeert op verzoek van ouders en via bemiddeling van zorgprofessionals ernstig zieke, terminale en overleden kinderen in de leeftijd van 23 weken (zwangerschap) tot en met zeventien jaar.

Met een landelijk netwerk van ruim 140 professionele fotografen worden thuis of in het ziekenhuis foto’s gemaakt."

www.bovendewolken.be

"De professionele fotografen van Boven De Wolken helpen jullie graag aan een blijvende herinnering die nooit zal vervagen. We doen dit met hart en ziel, met liefde voor kostbare herinneringen en met respect voor jullie en jullie kersverse baby."

www.kieboomphotography.com

Bij een afscheidsreportage kun je ‘in het nu’ ontastbare momenten tastbaar maken en dierbaren op deze manier iets moois achterlaten. Ik ben een persoon die van puurheid  houdt, een lach of een traan, ik leg de emotie en het moment vast zonder daar onderdeel van te zijn.

“Ontzettend waardevol” is de reactie op afscheidsfotografie. Die liefdevolle blik tijdens het sluiten van de kist, de dienst en die arm om je heen. Deze momenten laten vastleggen in een foto is niet iets waar je meteen aan denkt. Maar deze foto’s kunnen helpen bij een stukje verwerking en kan ontzettend veel troost geven. Graag geef ik jou dat stukje troost.

www.afscheidsmomenten.nl

"We zijn een landelijk netwerk van gekwalificeerde afscheidsfotografen met allemaal dezelfde passie: het vastleggen van het afscheid van een dierbare."

Ken of ben jij een bedrijf of organisatie die niet in dit overzicht mag ontbreken? Neem dan contact met ons op.