Acties

www.evicecreatief.nl

Op de website van Evice Creatief vind je jute (gepersonaliseerde) producten. Voor Stichting Hanne houden ze een tijdelijke speciale actie.

ACTIE:

Het vaantje links van deze tekst kun je nu bestellen in de webshop van Evice Creatief voor €6.50 (incl. verzending). Met je bestelling steun je Stichting Hanne, de opbrengst van de eerste 10 vaantjes doneert Evice Creatief namelijk aan Stichting Hanne. Klik op de website hierboven om jouw vaantje te bestellen.

www.lenieke.com

Op de website van Lenieke Paperdesign vind je rouwkaartjes, geboortekaartjes, trouwkaarten, posters, kaarten, kalenders, stickers & meer. Voor Stichting Hanne hebben zij nu een bijzondere actie!

ACTIE:

Wanneer je een product bestelt in de webshop gaat 10% van de winst naar Stichting Hanne. Hiervoor hoef je alleen maar bij de checkout van het winkelmandje "Stichting Hanne" te selecteren bij de vraag: "Hoe heb je ons gevonden". Bedankt voor je mooie initafief Lenieke Paperdesign.