Vrijwilligers

Onze memorybox zou niet mogelijk zijn zonder vrijwilligers.

Inmiddels zetten velen zich in om onze memoryboxen samen te stellen. De armbandjes, olifantjes en dekentjes worden door onze vrijwilligers met de hand gemaakt.

Hiermee zijn wij met z’n drieën gestart, maar inmiddels zijn er vele helpende handen bijgekomen.

De olifantjes worden volgens een vast patroon gehaakt (klik hier voor het patroon). In de dekentjes kan ieder zijn eigen creativiteit kwijt. Het belangrijkste vinden wij dat de doos en inhoud die ouders van ons ontvangen er mooi uitziet en aan een bepaalde kwaliteit voldoet, daarom ontvangt iedere nieuwe haak- breivrijwilliger bij het eerste project een papier met uitleg (klik hier voor “welkom nieuwe vrijwilligster”).

Bedankt lieve vrijwilligers, zonder jullie zou Stichting Hanne niet mogelijk zijn.