Waarom stichting Hanne

Op 10 mei 2017 werd na ruim 41 weken zwangerschap onze mooie dochter Hanne geboren. Wij en onze hele familie hadden hier enorm naar uitgekeken. Tegelijk het meest bijzondere en verdrietige moment in ons leven, want onze dochter was prachtig maar stil. Ik had er heel erg behoefte aan om mijn gevoelens hierover op papier te zetten en de ervaringen van anderen in deze situatie te lezen. Alle informatie die ik vond heb ik als heel waardevol ervaren. Ook de herinneringen aan de korte tijd dat Hanne bij ons mocht zijn, zijn ons erg dierbaar. Met deze stichting hoop ik, in naam van ons meisje, andere ouders te helpen deze tijd met hun kindje zo goed mogelijk te kunnen benutten en daarmee haar korte leven in mijn buik ook voor anderen van waarde te laten zijn.

Wanneer je mijn persoonlijke verhaal wilt lezen dan kan dit op:

www.mijnmeisjehanne.wordpress.com