28 december 2022

De eindstand van onze kerstkaartenactie 2022 is bekend.
We haalden maar liefst €1040 op voor Stichting Hanne dit jaar.
Natuurlijk nogmaals een dankjewel aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen

www.stichtinghanne.nl/kerstkaarten

29 november 2022

Afgelopen week ontvingen wij van Dow een prachtige donatie van 3000 euro. Met dit bedrag kunnen wij een jaar lang al onze ziekenhuizen voorzien van memoryboxen.

Enorm bedankt voor deze mooie donatie DOW

10 november 2022

Vanaf vandaag krijgen sterrenouders in het Geboortecentrum Noord-Limburg ook een memorybox van Stichting Hanne.

Allereerst gingen we vandaag opnieuw naar het Elkerliek ziekenhuis om nieuwe dozen te brengen.

Vervolgens reden we door naar VieCuri Medisch Centrum voor een eerste kennismaking. Na een heel fijn gesprek hebben we onze memoryboxen achtergelaten.

31 oktober 2022

Kerstkaartenactie 2022

Na het succes van de afgelopen 2 jaar herhalen we dit jaar opnieuw de kerstkaartenactie.

Steun Stichting Hanne met deze sfeervolle kerstkaartenset.

Speciaal voor Stichting Hanne vonden wij opnieuw 10 makers bereid om een ontwerp te doneren. Samen vormen deze 10 ontwerpen een prachtige set.

Klik hier om mee te lezen.

23 oktober 2022

57 memoryboxen verstuurd.

Helemaal vergeten om een foto te maken vandaag. Wij verstuurden in totaal 57 memoryboxen. 17 naar het Franciscus Gasthuis en 40 naar het Juliana Kinderziekenhuis.
57 dozen vol tastbare herinneringen om te koesteren.

16 oktober 2022

Natuurlijk kregen onze vrijwilligers ook weer een goedgevulde goodiebag mee naar huis.

Met dank aan:
Aan de Haak
Katia
Het oliehuisje
Palet van Smaken

16 oktober 2022

Vandaag wederom een hele fijne middag/avond gehad met onze haak- & breivrijwilligsters. Dit jaar bedankten we ze onder andere met een heerlijke High tea/wine.

Met dank aan Bakkerij Schot voor de heerlijke scones, brood en bonbons en aan Coop Ruben voor de sponsoring van €50 aan boodschappen.

7 oktober 2022

Nieuwe dozen voor AZ Zeno

Vandaag opnieuw 33 memoryboxen naar het AZ Zeno mogen brengen.

2 oktober 2022

ONS 5 JARIG BESTAAN!
.
Inmiddels bestaan wij alweer 5 jaar !

Binnenkort gaan wij weer op bezoek bij een nieuwe ziekenhuis om zo hopelijk nog meer ouders te helpen.

5 JAAR Tastbare Herinneringen om te Koesteren.

30 september 2022

Van 9 t/m 15 oktober vindt opnieuw de babysterftebewustzijnsweek plaats.

Schrijf jij ook mee?

Klik hier voor uitleg en de onderwerpen.

28 juli 2022

LOTGENOTENCONTACT

Vandaag heb ik de besloten Facebookgroep Lotgenoten Stichting Hanne aangemaakt.

Een groep waar ouders, die onze memorybox hebben ontvangen, elkaar kunnen opzoeken. Zo vinden ze gemakkelijker lotgenoten in hun omgeving, kunnen ze hun verhaal met elkaar delen en vragen aan elkaar stellen.

Ook kunnen ouders via deze weg aangeven welke waardevolle informatie we nog kunnen toevoegen aan onze website.

Het laatste is bij mij persoonlijk erg welkom. Ik wil onze website graag up-to-date houden, maar ik ben zelf niet meer zo intensief op zoek naar informatie als kort na het overlijden van Hanne. Door de inbreng van andere sterrenouders hoop ik hier weer meer invulling aan te kunnen geven.

7 juli 2022

Vandaag mocht ik een gastles geven op het Scalda aan toekomstige kraamverzorgsters.

Toch even heel iets anders dan wat ik normaal doe, maar ik hoop dat ik ze wat handvaten mee heb kunnen geven.

1 juli 2022

Vandaag 15 memoryboxen klaargezet voor verzending naar Bravis Moeder & Kindcentrum

​​

25 april 2022

Unboxing Video's

Al even geleden deelde ik met jullie het bericht dat ik met iets moois bezig was bij Cows & Stars. Nu kan ik het met jullie delen. We kwamen samen om unboxing video's van onze memoryboxen te maken, zodat mensen een nog beter beeld krijgen over hoe de dozen er vanbinnen en vanbuiten uitzien. De filmpjes zijn, dankzij Laveto, nu te bekijken op onze website. Je vindt ze op onze pagina's: "home", "memoryboxen" en "wat zit er in" en op ons YouTube-kanaal.

Kijk zeker eens hoe prachtig Cows&Stars onze memoryboxen in beeld heeft gebracht.

1 april 2022

Bestel nu jouw vlinderposter voor Moederdag.

Vanaf vandaag is de vlinderposter opnieuw te bestellen. Dit kan t/m 8 april op onze website. Een mooi cadeau om aan jezelf of een ander te geven.

Een poster met een vlindertje uit het vlinderbos en de naam en geboortedatum van jouw kindje(s). De posters zijn 13 x 18 cm.

De posters zullen uiterlijk 29 april worden verstuurd.

Kijk voor meer informatie op onze website bij:

www.stichtinghanne.nl/vlinderposters

Like of deel jij onze post, zodat zoveel mogelijk mensen op de hoogte zijn?

28 maart 2022

Er gaan weer 12 memoryboxen op de post naar het Elkerliek ziekenhuis om te zorgen voor tastbare herinneringen om te koesteren.

1 maart 2022

Ook dit jaar heb ik weer mijn best gedaan om een mooi jaarverslag samen te stellen. Het is mij niet altijd duidelijk of het ook bekeken wordt, dus ik zou het leuk vinden om een like of reactie te ontvangen wanneer jullie het gelezen hebben. Wil je het verslag op je gemak lezen? Klik dan hier.

27 januari 2022

Vanaf vandaag ontvangen sterrenouders ook in het Elkerliek ziekenhuis in Helmond een memorybox. Vandaag brachten we de eerste 36 boxen naar daar en gaven we uitleg over onze stichting.

5 januari

De kerstkaartenactie bracht in 2021 opnieuw een geweldig bedrag op van €711.29 voor onze memoryboxen.

Met dit mooie bedrag kunnen wij meer dan 50 dozen samenstellen om ouders te helpen na het verlies van hun baby. We willen iedereen die heeft besteld of ons bericht heeft gedeeld van harte bedanken.⠀

Natuurlijk was dit allemaal niet mogelijk geweest zonder de hulp van:

Studio Bitterzoet, Studio EEV, Star and Rainbow, Juliarosadesign, paperprints.nl, Little Vanilla Studio, Studio Kuukeluus, Snow & Rose, madebynoushi, Illustralies, Laveto, Cows & Stars