Liefdevolle kerstkaartenset

Dit jaar organiseert Stichting Hanne voor de 4e keer een kerstkaartenactie.

Steun ons en koop deze  sfeervolle kerstkaartenset.

Ook dit jaar vonden wij opnieuw 10 makers bereid om een ontwerp te doneren. Samen vormen deze 10 ontwerpen een prachtige set.

Een kerstkaartenset van 10 enkele kerstkaarten in A6 formaat met witte envelop, die geschikt zijn om te geven of te krijgen onafhankelijk van hoe deze kerst er uit ziet.

Met deze liefdevolle set steun je tegelijk Stichting Hanne. De opbrengst van de kaarten zal gebruikt worden voor onze memoryboxen en zo vele ouders steunen bij het verlies van hun baby.

Klik op de afbeelding en vervolgens op het pijltje om alle kaarten te kunnen bekijken.

Tijdens de pre-sale kun je deze mooie set bestellen voor maar €12,50.

Let op! De pre-sale duurt t/m 9 november 2023 en daarna worden de kaarten pas besteld en verzonden.

• Bezorgen doen wij gratis in Terneuzen, Hoek en Philippine. Dit kun je verderop aangeven bij verzendmethode, wij berekenen dan geen verzendkosten.
    • Woon je hier zelf niet, maar ken je iemand die hier woont? Dan kun je de kaarten ook gratis daar laten bezorgen via een afwijkend afleveradres.
  • Wil je meerdere sets bestellen pas dan het aantal aan in de winkelwagen. De verzendkosten worden éénmalig verrekend aan het eind van de bestelling.

Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door: