31 december 2021

De kerstkaartenactie bracht in 2021 opnieuw een geweldig bedrag op van €711.29 voor onze memoryboxen.

Met dit mooie bedrag kunnen wij meer dan 50 dozen samenstellen om ouders te helpen na het verlies van hun baby. We willen iedereen die heeft bijgedragen, besteld of ons bericht heeft gedeeld van harte bedanken.⠀

23 december 2021

Afgelopen donderdag hebben wij opnieuw 5 pakketten met daarin 78 memoryboxen voor het Haga Ziekenhuis gereed gezet om per post te versturen. We hopen hiermee weer veel ouders een hart onder de riem te kunnen steken.

5 november 2021

Liefdevolle kerstkaartenset

Na het succes van vorig jaar herhalen we dit jaar opnieuw de kerstkaartenactie.

Steun Stichting Hanne met deze sfeervolle kerstkaartenset.

Speciaal voor Stichting Hanne vonden wij opnieuw 10 makers bereid om een ontwerp te doneren. Samen vormen deze 10 ontwerpen een prachtige set.

Een kerstkaartenset van 10 enkele kerstkaarten in A6 formaat met envelop, die geschikt zijn om te geven of te krijgen onafhankelijk van hoe deze kerst er uit ziet.

Klik hier om te bestellen

3 oktober 2021

Volgende week vindt van 9 t/m 15 oktober opnieuw de Baby Loss Awareness Week plaats. Wij bedachten opnieuw 7 onderwerpen om over te schrijven en zo elke dag meer bewustzijn omtrent babysterfte de creëren. Dit jaar brengen wij deze onderwerpen samen met Steunpunt Nova onder de aandacht. Zij zijn vanaf dit jaar officieel member en supporter van de Baby Loss Awareness Alliance in het Verenigd Koninkrijk, daarom hebben we er voor gekozen om dezelfde thema’s aan te houden.

Wil jij graag meedoen? Klik dan hier voor de 7 onderwerpen. Mogen wij jouw bijdrage delen? Tag dan @stichtinghanne op social media of geef je blog aan ons door.

Wij zijn benieuwd naar jullie bijdragen en hopen dat het schrijven opnieuw troost mag bieden.

7 september 2021

Vandaag verscheen op www.schrijfjerouw.nl het volgende artikel:

Betekenis geven aan verlies: Stichting Hanne

Hoe geef je vorm aan rouw? Hoe geef je betekenis aan een groot verlies? Veel prachtige initiatieven op het gebied van rouw, troost en steun zijn ontstaan uit ervaringsverhalen. Op mijn blog wil ik ruimte geven aan deze ervaringsverhalen. Elk mens rouwt op geheel eigen wijze en elk mens geeft op eigen wijze vorm en betekenis aan verlies.
Vandaag lees je het verhaal van Marlieke. Zij startte stichting Hanne als eerbetoon aan hun prachtige dochter Hanne, om zo andere ouders met zo'n groot verlies licht en steun te brengen.

Klik hier om verder te lezen.

5 september 2021

Vanaf morgen start bij 5 filialen van Zeeman een wolinzamelingsactie voor Stichting Hanne. In de winkel vind je een speciale bak met garens die wij kunnen gebruiken voor het haken van de dekentjes en olifantjes die we in onze memoryboxen doen.

De bolletjes wol uit deze bak kun jij doneren aan de kassa en op die manier hopen wij aan het eind van de maand een mooie opbrengst bij elkaar te verzamelen.

De filialen die meedoen aan deze actie zijn:

• Zeeman Terneuzen Schuttershof
  • Zeeman Terneuzen Zuidpolder
  • Zeeman Middelburg Lange Delft
  • Zeeman Hulst
  • Zeeman Oud-Beijerland

Het prachtige ontwerp voor de poster is gesponsord door Cows & Stars

De poster zelf werd gesponsord door Print and Press

31 augustus 2021

Vandaag geen dozen mogen brengen, maar weer terug opgehaald.
.
Onlangs kregen wij tot onze spijt het bericht dat de 3 vestigingen van AZ Delta, na benaderd te zijn door het Berrefonds, de jarenlange samenwerking wilden stopzetten.
.
Hun vraag was of we de nog aanwezige dozen terug wilden hebben. Dat wilden wij natuurlijk. Het werk van onze vrijwilligers en alle donaties die met liefde zijn gegeven mogen niet zomaar in de prullenbak belanden. Daarom hebben we alle dozen vandaag terug opgehaald. Wij vinden het erg jammer, maar gelukkig blijven ze ouders, net als voorheen, helpen met een memorybox.

22 juli 2021

Vanaf vandaag werkt Stichting Hanne ook samen met Franciscus Gasthuis & Vlietland.

Vandaag brachten wij 72 dozen naar deze 2 ziekenhuizen, nu kunnen zij sterrenouders ook helpen met onze memorybox.

We werden hartelijk ontvangen en kregen zelfs een prachtige bos bloemen als dank.

Wij kijken uit naar een mooie samenwerking.

22 juni 2021

Vandaag brachten we opnieuw 42 dozen naar het Bravis Moeder & Kindcentrum.

6 april 2021

Wil jij iemand deze Moederdag een lief cadeautje geven? Bestel dan dit mooie armbandje en steun Stichting Hanne.

Meer lezen? Klik hier.

15 maart 2021

Na 2 jaar willen we jullie opnieuw vragen om onze enquêtes in te vullen om zo onze dienstverlening te kunnen verbeteren.

Heb jij een memorybox van Stichting Hanne ontvangen dan willen we je vragen om de volgende enquête in te vullen:

Werk jij in een ziekenhuis op de afdeling waar wij mee samenwerken dan willen we je vragen om de volgende enquête in te vullen:

Alvast bedankt voor jullie hulp!

2 februari 2021

Ons jaarverslag 2020 magazine staat nu online. Klik hier om het te bekijken. Lees je het liever als PDF klik dan hier.

28 januari 2021

Vorige week donderdag ontving Stichting Hanne een prachtige cheque van Schipper Accountants ter waarde van €500. Het artikel dat ZVA hierover schreef lees je hier. Nogmaals heel erg bedankt voor alle stemmen !

Klik hier om het nieuws van voor 2021 terug te lezen.