Vlinderposter

Jouw geliefde zo gemiste vlindertje vereeuwigd op papier. Een poster met een vlindertje uit het vlinderbos en de naam en geboortedatum van jouw kindje.

Je kunt deze gepersonaliseerde vlinderposter nu bestellen bij Stichting Hanne. Een mooi cadeau om aan jezelf of een ander te geven. Bestellen kan tot en met 15 november. Daarna zullen we de posters uiterlijk eind november verzenden, zodat ze op tijd binnen zijn voor Sinterklaasavond of Kerst.

De posters zijn 13 x 18 cm en mooi in bv. een wissellijst of op een clipboard, maar kunnen natuurlijk ook op de muur geplakt worden met tape of kneedlijm.

Hoe werkt het?

Vul hieronder het bestelformulier in om jouw persoonlijke poster te bestellen. Wil je verschillende posters bestellen, start dan telkens met een nieuw formulier. Wil je dezelfde poster meerdere keren bestellen pas dan het aantal aan in de winkelwagen. De verzendkosten worden éénmalig verrekend aan het eind van de bestelling.

Op de voorbeeldposters zie je hoe het resultaat er uit kan komen te zien. Vul bij de invulvelden de naam en geboortedatum in van jouw kindje en het nummer van het vlindertje dat je wilt dat wij gebruiken. Je vindt de nummers van de vlindertjes in de afbeelding bij het bestelformulier.

Let op!

Gebruik de invulvelden “kindje 2” alleen wanneer je een tweeling bent verloren en beide kindjes graag samen op de poster wilt plaatsen.