25 april 2018

Samen staan we sterk...

In onze laatste nieuwsbrief vonden jullie o.a. een berichtje over onze samenwerking met AZ Nikolaas die niet doorging. Helaas was de informatie in dit bericht niet helemaal juist. Na e-mailcontact met het Berrefonds bleek de vork anders in de steel te zitten. Zij hadden al voor ons contact met het AZ Nikolaas gehad i.v.m. een samenwerking. Toen ze ons social media bericht lazen waren ze dus in de veronderstelling dat de samenwerking niet door zou gaan en namen daarom contact op met het ziekenhuis, hierbij hoorden ze tot hun verbazing dat het AZ Nikolaas met hen wilde samenwerken i.p.v. met Stichting Hanne. Wij betreuren de slechte communicatie met het ziekenhuis en vinden het jammer dat het hierdoor is overgekomen als concurrentiestrijd. We zijn blij dat het Berrefonds ons na onze laatste nieuwsbrief heeft gecontacteerd om één en ander recht te zetten. Berrefonds en Stichting Hanne vinden het beiden belangrijk dat er zoveel mogelijk sterrenouders geholpen worden, wij willen elkaar hierin graag aanvullen en steunen en zijn blij dat onze neuzen nu weer dezelfde kant op staan.