24 september 2018

Symposium en nieuwe ziekenhuizen...

Afgelopen week zijn we weer op pad gegaan voor Stichting Hanne.

Donderdag 20 september was Stichting Hanne uitgenodigd voor het symposium “samen naar het einde” van het Hospice Zeeuws-Vlaanderen.

Het werd een bijzondere middag, veel geïnteresseerde mensen kwamen onze stand bekijken. Ook sprak ik met een aantal mensen uit deze beroepsgroep. Er kwam boven verwachting veel publiek op het evenement af, zo blijkt toch weer dat er veel behoefte is aan openheid over dit onderwerp.

Vrijdag 21 september brachten wij 40 dozen naar het Jan Yperman Ziekenhuis in Ieper. Die dag hadden medewerkers van Jan Yperman en AZ Delta een scholing op deze locatie en zo konden ze na afloop de dozen meenemen naar hun ziekenhuis.

Sterrenouders krijgen in de ziekenhuizen in Roeselare, Torhout, Menen en Ieper nu onze memorybox en informatieboekje aangeboden, zo kunnen ze alle prachtige herinneringen aan hun kindje bewaren.