22-10-2018

Gisteren vond de leuke middag plaats die we voor onze haak- en breivrijwilligers hadden georganiseerd om hen te bedanken. De dames werden ontvangen met een drankje en lekkere zoetigheid gesponsord door bakkerij schot.

We wilden graag aan onze vrijwilligsters laten zien wat er met hun dekentjes gebeurd, dus hadden we de memoryboxen neergezet zodat ze hier alvast een kijkje in konden nemen. Er werden tegelijk ook weer vele dekentjes en olifantjes ingeleverd.

Vervolgens heb ik kort verteld aan de dames hoe Stichting Hanne te werk gaat. Wat er allemaal in de memorybox zit en waarom. Daarna hebben we iedereen bedankt met een cadeaudoosje chocolade eveneens gesponsord door Bakkerij Schot.

De dames waren allemaal erg geïnteresseerd en er werden verschillende vragen gesteld over onze stichting. Fijn om te zien dat iedereen zo begaan is met ons doel en met liefde voor ons haakt. Na mijn praatje zijn we vervolgens lekker aan de borrel gegaan, het was een hele gezellige middag.