Doneren

16 oktober 2018

Gisterenavond was Stichting Hanne aanwezig bij de interactieve lezing van Kathy Beckers-Mansell georganiseerd door Zeeuws Verlies in de bibliotheek te Middelburg. Wij waren daar aanwezig om onze dozen te kunnen laten zien.

Allereerst staken we om 19 uur de kaarsjes aan vanwege de "wave of light", daarna druppelden langzaam alle gasten binnen.

Om 19.30 u. heette het bestuur van Zeeuws Verlies iedereen welkom en vertelden ze over hun initiatief "Lief Kindje". Hiermee bieden zij individuele hulp en brengen ouders van een overleden kindje met elkaar in contact als daarvoor (voldoende) belangstelling is.

Vervolgens begon de lezing van Kathy Beckers-Mansell, waarbij zij werd ondersteund met prachtige muziek op de harp door Renske Breeman. In de pauze en na afloop was er tijd voor een gesprek met lotgenoten en anderen uit de beroepsgroep.

Het was een mooie avond met een hele bijzondere afsluiting toen ouders mij persoonlijk kwamen bedanken voor de doos die zij hadden gekregen van Stichting Hanne. Meteen schoot ik vol, want wat is het verdrietig dat deze mensen een doos nodig gehad hebben, maar wat een fijn gevoel dat onze doos gewaardeerd is.