11 april 2018

Van start met Stichting Hanne in AZ Zeno

Vandaag gingen wij opnieuw op pad naar het AZ Zeno in Knokke-Heist. Deze keer met een volle auto naar de nieuwe vestiging van het ziekenhuis.

Bij aankomst bleek het nieuwe gebouw er ook vanbinnen bijzonder mooi uit te zien. Aangekomen op de afdeling kregen we een karretje om de dozen mee op te halen.

Met alle dozen melden we ons vervolgens op de afdeling. Opnieuw werden we hartelijk en met veel bewondering voor onze inzet ontvangen. Het is fijn om te zien hoe ons werk gewaardeerd wordt en het personeel was dan ook erg enthousiast dat ze voortaan ouders kunnen helpen met behulp van onze dozen. Nadat ook de inhoud van een doos was bekeken, kregen we een rondleiding op de afdeling. We bekeken de verloskamers en de verblijfskamers, alles is nieuw in dit ziekenhuis en ziet er dus geweldig uit. Na afloop werden we hartelijk bedankt voor onze komst en gingen weer vol vertrouwen terug naar huis. Onze dozen zijn hier zeker gewenst en worden gewaardeerd ze zullen met veel liefde aan ouders worden gegeven.