08 maart 2019

Geweldig bedrag opgehaald voor Stichting Hanne

Gisteren was het zover en werd in Cafe Twan het bedrag bekend gemaakt dat Carbagerunteam De Vliegende Hollander ophaalde voor Stichting Hanne.

Op 11 februari vertrok het team, bestaande uit teamcaptain Jan-Willem de Kraker, Jan Luteijn, Danny van Tatenhove en Paul van Zweeden, in een oud barrel (dagwaarde maximaal 500 euro) voor hun barre tocht door Scandinavië. In 5 dagen tijd zijn ze van Kopenhagen naar Helsinki gereden, in totaal 3129 kilometer! Ze wisten vooraf vele sponsors enthousiast te maken om hun rit te sponsoren en daarmee ook Stichting Hanne te steunen en haalden hiermee het prachtige bedrag van €2004.80 op voor de stichting.

Met de donatie van team De Vliegende Hollander kan Stichting Hanne nog meer ouders een hart onder de riem steken.

Nogmaals bedankt kanjers!!!

Natuurlijk willen wij ook alle sponsors van harte bedanken!