5 maart 2018

Op bezoek bij AZ Zeno

Afgelopen woensdag bracht Stichting Hanne een bezoek aan AZ Zeno. We werden hartelijk ontvangen op de afdeling en konden daar uitgebreid ons verhaal doen over de hulp die onze stichting biedt. De hoofdverpleegkundige die wij spraken was blij met ons initiatief. Ze omschreef het als een fijn idee om echt iets voor ouders te kunnen betekenen en een fijn gevoel voor de zorg om niet met lege te staan want voor hen is dit toch ook elke keer weer heel heftig. Na onze uitleg en afspraken over hoe we verder zullen samenwerken vroeg ze of ze de doos nog even aan de aanwezige medewerkers mocht laten zien? Natuurlijk mocht dat. Een tijd later kwam ze terug met complimenten voor ons. Wat fijn dat deze mensen zo enthousiast zijn over ons initiatief, dat geeft vertrouwen voor de toekomst. Half april zullen wij starten in Knokke op de nieuwe locatie van het ziekenhuis. We hopen op een fijne samenwerking.