Nieuws

Scroll naar beneden of ga naar onze Facebook- of Instagrampagina om het laatste nieuws over Stichting Hanne te lezen.

7 juli 2022

Vandaag mocht ik een gastles geven op het Scalda aan toekomstige kraamverzorgsters.

Toch even heel iets anders dan wat ik normaal doe, maar ik hoop dat ik ze wat handvaten mee heb kunnen geven.

1 juli 2022

Vandaag 15 memoryboxen klaargezet voor verzending naar Bravis Moeder & Kindcentrum

25 april 2022

Unboxing Video's

Al even geleden deelde ik met jullie het bericht dat ik met iets moois bezig was bij Cows & Stars. Nu kan ik het met jullie delen. We kwamen samen om unboxing video's van onze memoryboxen te maken, zodat mensen een nog beter beeld krijgen over hoe de dozen er vanbinnen en vanbuiten uitzien. De filmpjes zijn, dankzij Laveto, nu te bekijken op onze website. Je vindt ze op onze pagina's: "home", "memoryboxen" en "wat zit er in" en op ons YouTube-kanaal.

Kijk zeker eens hoe prachtig Cows&Stars onze memoryboxen in beeld heeft gebracht.

1 april 2022

Bestel nu jouw vlinderposter voor Moederdag.

Vanaf vandaag is de vlinderposter opnieuw te bestellen. Dit kan t/m 8 april op onze website. Een mooi cadeau om aan jezelf of een ander te geven.

Een poster met een vlindertje uit het vlinderbos en de naam en geboortedatum van jouw kindje(s). De posters zijn 13 x 18 cm.

De posters zullen uiterlijk 29 april worden verstuurd.

Kijk voor meer informatie op onze website bij:

www.stichtinghanne.nl/vlinderposters

Like of deel jij onze post, zodat zoveel mogelijk mensen op de hoogte zijn?

28 maart 2022

Er gaan weer 12 memoryboxen op de post naar het Elkerliek ziekenhuis om te zorgen voor tastbare herinneringen om te koesteren.

1 maart 2022

Ook dit jaar heb ik weer mijn best gedaan om een mooi jaarverslag samen te stellen. Het is mij niet altijd duidelijk of het ook bekeken wordt, dus ik zou het leuk vinden om een like of reactie te ontvangen wanneer jullie het gelezen hebben. Wil je het verslag op je gemak lezen? Klik dan hier.

27 januari 2022

Vanaf vandaag ontvangen sterrenouders ook in het Elkerliek ziekenhuis in Helmond een memorybox. Vandaag brachten we de eerste 36 boxen naar daar en gaven we uitleg over onze stichting.

5 januari

De kerstkaartenactie bracht in 2021 opnieuw een geweldig bedrag op van €711.29 voor onze memoryboxen.

Met dit mooie bedrag kunnen wij meer dan 50 dozen samenstellen om ouders te helpen na het verlies van hun baby. We willen iedereen die heeft besteld of ons bericht heeft gedeeld van harte bedanken.⠀

Natuurlijk was dit allemaal niet mogelijk geweest zonder de hulp van:

Studio Bitterzoet, Studio EEV, Star and Rainbow, Juliarosadesign, paperprints.nl, Little Vanilla Studio, Studio Kuukeluus, Snow & Rose, madebynoushi, Illustralies, Laveto, Cows & Stars